3 maj 2008

Presentationen


Hej (igen)!!



Jenny heter jag. (Kallas Nenny på nätet). Jag är 30 år och bor i lilla Klippan i Skåne med min man Björn.



Detta är då en matblogg... Men jag är verkligen inte nån mästerkock. Haha. Men jag har vilja, lust, tid och ork att laga mat och prova massa nya saker. Och det är skitkul!!! Jag lär mig medans jag försöker och ibland misslyckas. Jag och min man får hem en "ekolåda" från Mossagården varje fredag med spännande frukter och grönsaker. Detta har lett till att jag letar nya recept till nya grönsaker som jag aldrig nånsin köpt eller ätit. Jag utforskar och är nyfiken. Testade tex balsamvinäger till fruktsalladen igår. =) Det var rätt gott!



Här kommer att finnas recept, tester av ny mat o grejor, utemat, tips osv. Jag kommer att försöka kaloriberäkna alla recept då jag själv håller på att gå ner i vikt. Det kan ni läsa om i Viktbloggen.



Jag hoppas jag lyckas fresta er lite och att ni vågar prova nån rätt nån gång.
Har ni frågor så skriv en kommentar eller maila mig på matbloggen@spray.se
//Nenny


Inga kommentarer: